Monday, March 8, 2010

Pertandingan kuda berhias (Autoshow) di IOI Mall

Salam...

Kat sini aku nak paparkan gambar yang sempat diambil bersempena jemputan PMC di pertandingan autoshow di IOI Mall pada 7hb March yang lepas...meriah sekali dgn kehadiran pelbagai jenis kuda..yg besar,yg pendek,yang lebar semua ada. Tak kurang juga kehadiran beberapa club kuda di sekitar Johor Bahru utk memeriahkan lagi Autoshow tersebut.

Memang cantik dan bergaya sekali kuda2 mereka dihias sedemikian rupa dgn kos yang mencecah puluhan ribu...perghhhh..boleh beli sebijik rumah tuuuu...tapi satu jer aku nak ingatkan kat kau orang semua..

"Bahawa mereka2 semua tak layak nak join club kuda kita ,di ulang tak layak!!! walaupun pemiliknya meraung2 mintak borang ahli hehehe...Ini adalah kerana mereka semua bukan pekerja Titan so kena amik borang kerja Titan dulu baru boleh join PMC ha!ha!ha!

Sekian
salah sorang peserta adalah seorang kakak dari pasir gudang...duduk kat Kota Masai..bersemangat sehhhh kakak ni...kuda dia pun cun gila.cayalahh
haaaa..ni kuda datang sekali dgn kakak yang aku cakapkan tu...sebelum aku gi Burger King kuda ni cucuk bontot kuda aku kat jalan Betik
yg sedang2 saja...
tujuh atas pong ada....haus tekak aku tengok kuda ni
hmmmm...tak layak nak join PMC coz bro ni bkn staff Titan
ni pun satu..walaupun kuda dia tip top tapi yang slacknya lagu yg dia pasang kantol...lagu kari!!!
Haaa..ada berani ker Bro Johar...kuda dia sama specsis dgn kuda bro Johar..
ni ala-ala Mitshubishi EVO 10 tapi kuda Waja
korang tengok piala diorang pun dah tahu berapa lama dah berkecimpung dlm dunia menghias kuda
hehehe...geng ni paling kelakor..geng kepala botak semuanya heheheh
yang ni mcm kancil pun ada..mcm mini cooper pun ada..pening pala aku
yang ni kuda pekak...kalau korang nak rasa cuba dok kat belakang...lama2 boleh pekak gegendang telinga korang
Bling!bling mata aku tengok dalam dia...perghhh..tombol gear dia pun bertingkat2
aku rasa kuda ni selalu Johan kot...tengokkan dia punya kuda mmg cecah puluhan ribu
kuda ni pelik sikit aku pun tak tau asal keturunan dia...tapi cantik..

No comments:

Post a Comment