Saturday, January 2, 2010

Selamat Tahun Baru( tapi aku tetap lama gak )


Salam semua...
Bersempena menyambut tahun baru 2010 ni aku kat sini ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kpd semua warga Titan dan tak lupa juga kpd semua warga PMC semoga kau orang suksess dalam menghadapi onak duri dalam kehidupan yg lebih mencabar ni..cewwwaaaahhh..
Bagi member2 yang pada tahun ni yang akan menyambutnya dengan lebih ceria dan meriah lagi almaklumlah..ada yg berpindah rumah baru(Johar,Yuslee),berkereta baru (Bujal dll),berbini baru (Harun,Azwan,Anuar dll),beranak baru ,berawekz baru,berkerje baru (Epol,Kitol dll), dan segalanya berbaru-baru, aku kat sini ingin mengalungkan setinggi tahniah kpd mereka yang berjaya..dan bagi yg tak berjaya tahun ini ,tahun depan boleh usaha lagi mu sekorrr...(sambil bertepuk tangan stail Aziz Satar)
Dan bagi diri aku pulak yang dah agak lama (tinggal convert jadi unta)kat sini terpaksalah tingkatkan usaha nak lentur anak2 buah PMC ni..hehehehe kalau budak2 leh gak aku rotan sekor2 ni dah besar panjang...padan muka mu sekorr..Bagi mereka yg telah menjayakan segala aktiviti PMC secara bersama atau berasingan aku ingin ucapkan SYABAS dan TERIMA KASIH..tanpa kau orang bro PMC ni tak akan menjadi buah mulut bdk2 kat Titan ni serta org2 kat P.Gudang ni..tingkatkan usaha demi matlamat yg satu

Buat makluman semua PMC tetap kuat dan utuh sejak penubuhannya 3 bulan yg lalu dgn penambahan ahli2 baru serta akan memantapkan lagi aktiviti2 agar dapat menutup mulut org2 yg kat luar pagar sana yg bertepuk sorak dgr kita nak bubar...pegiiiii daaaaaa tambi...gimik jer bro..baru kita kenal sape kwn & dan sape lawan...kita tak de apa2 dia yg lebih2 mu sekorrr...So cukuplah posting aku kali ni dengan ucapan terima kasih,tahniah,syabas yang "Berbaloi-baloiii......."hahahaha....

No comments:

Post a Comment