Thursday, December 24, 2009

MHCC Mega Gathering 09

Ni no pendaftaran utk kuda aku..
Berhenti rehat di R&R Seremban menantikan konvoi dari Melaka Hmmm...berdiri bulu tengkuk tengok kuda2 kuat dari serata tempat... Jommmm....gerak!!!... Menantikan kuda2 yg sesat..al maklumlah tempat orggg Susur keluar ke CyberJayaBergambor lagiiiii.... Acara bagi kuda minum dan qada hajat.....
Nampak tak hidung founder kembang kuncup...heheheTuuu diaaaa...kuda2 lain telah lama menanti.....

Lautan Honda....Mcm tak percaya tuuuu.....ni belum masuk dari Penang & belah pantai Timur..

Nampak tak pearlmotoclub pong join...Ohhh!!! lihat lah duniaaaa....Acara enterprame bersama member2 Southern RegionEnjin B16A yg kuat utk acara drag...tapi ni bkn aku yg punyeee....Acara yg dinantikan oleh kaki drag serata Malaysia.....brommmmmmm

Salam Hormat,

Rasa lama lak tak update blog kesyangan aku ni ..so kat sini aku paparkanlah serba sedikit penglibatan aku pada MHCC Mega Gathering seluruh Malaysia yang diadakan di CyberJaya pada 19hb yang lepas..So mari kita layan jer gambar ni yang membuktikan pearlmotoclub gak tak segan silu berkonvoi dari JB ke K.Lumpur semata2 utk bertemu member2 dari segenap pelusuk Semenanjung Malaysia...berderau beb..lebih kurang 120 ekor kuda dari Southern,Muar & B.Pahat mengaum di lebuhraya..

No comments:

Post a Comment